Reklamacje

 

Formularze

Tutaj znajdziesz ważne pliki do pobrania dotyczące obsługi reklamacji lub odstąpienia od umowy:

Odstąpienie od umowy

Formularz reklamacyjny

Procedura zwrotu: 

Wszyskie zwroty sa realizowane przez naszego partnera, firmę GLS. Ustalenie sposobu nadania zwrotnej przesyłki odbywa się bezpośrednio na stronie GLS POLSKA. https://gls-group.eu/PL/pl/home . Towar możesz zwrócić bez uzasadnienia do 14 dni od daty odebrania przesyłki z fakturą, formularzem o odstępienie od umowy w orginalnym opakownaiu. Przy reklamacji postępujemy podobnie z tą róznicą, że dołączymy do przesyłki formularz reklamacyjny.

  1. Nadaj paczkę w punkcie GSL Parcel. Umożliwia szybkie i wygodne nadanie zwrotu kiedy tylko chcesz. Mapę punktów ParcelShop znajdziesz tutaj. lub wykorzystaj aplikację GLS.

  2. Adres dostawy zwrotnej: Honniker s. r. o, Těšenov 54, Horní Cerekev, 394 03.

  3. Za pośrednictwem GLS POLSKA można odebrać, posyłać zwrotną przesyłkę, lub wymienić  towar uszkodzony na nowy.

Jeśli chcesz zwrócić zakupiony towar w ustawowym terminie przeczytaj uważnie warunki:
http://isap.sejm.gov.pl/isap.nsf/download.xsp/WDU20140000827/T/D20140827L.pdf

Dopasowujemy się do Twoich potrzeb. Aby być jak najlepszym, potrzebujemy Twojej zgody na wykorzystywanie poszczególnych plików cookies oraz przekazywanie danych podmiotom trzecim. Kliknij "OK", aby wyrazić zgodę.

OK

Ustawienia plików cookie

Tutaj masz możliwość włączenia poszczególnych plików cookie zgodnie ze swoimi preferencjami.

Zgadzam się ze wszystkim